Ons held is ‘n fokken snob! En hy like nie ‘n ander se hol nie. Of so gee hy voor!

Ricky, soms kan jy darem regtig kak aanjaag. Het jy al weer tiermelk gedrink?

Comment by Ricky Louw

2008-04-22 08:05:33

Hoe kan een man dink ‘n ander man se harige hol is mooi. Hoekom het die natuur vir mans ‘n stokkie gegee wat pas in die gaatjie wat aan die vrou gegee is. Hoekom het die natuur besluit dat nie ‘n man of vrou kan voortplant sonder die ande een nie.

Ek haat nie moffies, ****, koekstampers of wat julle hulle ookal wil noem nie. Elkeen is geregtig om te doen wat hy wil, maar ek dink persoonlik dit is verkeerd. En dit is mense soos jy wat dit goed praat wat veroorsaak dat die morele standaarde al hoe slegter word in die wereld. Dit is pragtig as hulle so lief is vir mekaar en soveel aanvaarding vir “straight” mense het. Soos jy self skryf jy gaan na g a y club en vir hulle is dit duidelik dat jy en sommiges “straight” is. So met ander woorde jy en hulle weet dat hulle anders is as jy. So altyd sal hulle die “outcast” wees want hulle is nie deel van die norm nie.

Mense wat mos nie snobs is nie sal mos net se hulle en vriende het gekuier en en en. Hoekom is dit vir jou so belangrik om te se ***, Indier, Swart, Straight, ens. Onderskei jy jouself van hulle deur die woorde? Sit dit jou in ‘n ander klas?

Snobisme het nie net met Huise en karre te doen nie

“A snob, guilty of snobbery, is a person who adopts the worldview that some people are inherently inferior to him/her for any one of a variety of reasons including real or supposed intellect, wealth, education, ancestry, etc’

Ek is ongelukkig ‘n snob want ek dink ek is slimmer, het meer integriteit, beter opvoeding ens. as baie Boois. Hulle noem my altyd ‘n rassis, maar eintlik is ek ‘n snob.

Dit was natuurlik daar by Ricky se gunsteling tydsverdyf. Toe gee hy nog vir Platterfus moerse kak. Min wetende hulle sal toe nog lekker saam braai. En op die koop toe, sal Ricky haar nog in die laataande kontak en kak praat, net sodat mense die klipharde musiek in die agtergrond moet hoor sodat niemand na ons held vinger kan wees oor een van sy 480 miljoen persona’s nie. Ricky is slim, maar ons is slimmer. Ricky speel tussen twee vure!

Maar om ‘n snob te wees is skynbaar nie genoeg nie,

Comment by Ricky Louw

2008-04-23 09:26:49

Ag Bloudraad jy, platterfuss, poenertjie en jou mede maaitjies is so onosel. Ek het julle naam lekker gat gemaak orals en nou is julle so suurgat dat een van julle nou hier op my naam en avatar praat. Siestog is julle te onosel om met my te redeneer nou wil julle ‘n Cult begin en al julle skapies moet teen my wees.

Net mense wat graag wil deel wees van ‘n groep kan val onder groepsdruk, of kan “uit” voel. So kry julle skapies bymekaar, dit pla my fokkol. Ek bly die ware RickyLouw. Gaan kyk maar die argiewe, ek het nog nooit geval onder die parra groepsdruk nie, Ek se altyd my opinie.

Nee, ons held moet glo ‘n opinie hê! Wat de fok, Ricky!! Woorde wek, maar voorbeelde trek. Om te verduidelik: ‘n mens se goeie dade beteken meer as baie mooi woorde. Hoe de fok dan nou, ou grote? Maar dis ook hoekom hy ons held is. Hy laat hom beslis nie in die groep opsuig nie.

Ons held, soos almal mos weet, raak soms die klits kwyt. Veral as hy pis-horing-dronk word. So fok hy mos almal in die proses. Maar soms, net soms onthul hy sy diepere begeertes! Wie de fok kan dink die held, Ricky Louw, is nie adaptable nie, veral ‘n double adaptable. Lyk vir ons jy het die skoot hoog deur. Wat sê MAMA?

Comment by Ricky Louw

2008-04-23 08:37:23

Eintlik is ek so erg anti-homo omdat ek self diep seksuele begeertes vir mans koester. Ek wens een wil sy stokkie in my harige hol kom steek.

Comment by Ricky Louw

2008-04-23 08:38:17

Ou grote, jou mofgatgeig verklaar alles. Lekker buk, chommaa!

Lostong kom ry my hard asseblief ou grote!!

Goeie fok, Ricky. Jy roem daarop dat jy deurgans konsekwent is. Nee man …

Comment by Ricky Louw

2008-04-22 09:37:03

My vader dit is hoekom ‘n mens nie met vrouens moet redeneer nie, steekhaar brakkie, classy franse poedel of rondloper brak, maak nie saak nie. Ons het mos nou oor hierdie onderwerp gepraat, dit is mos van die janine storie wat jy heeldag op my case is, het ek en jy al voorheen vasgesit oor iets anders…. ek dink nie so nie.

Ek vra weer beantwoord net my vraag( of los dit maar moet dan nie as ek en ander mense daaroor praat hier van die kant af kom intjip, sonder dat jy jou redenasie beaam met feite nie), dit kan seker nie so moeilik wees nie. Dan kan ons dit mos uit redeneer. Om elke reply met iets ander te kom help mos nie om die probleem op te los nie, of hoe redeneer jy dan nou.

Alles van die beste en lekker skommel. Geniet die goose. Jy sal seker  wou. Ons kan egter nie die Kak organiseer nie. Kak bly kak. Elke 1 uit 50 ouens sal Kak ontvang. Dit tel natuurlik nie dat Ricky in sy broek geroskam is nie …

2 Comments »

  1. Baas Koos said

    Ricky se naam? Het dalk ‘n voorstel of twee vir opsporing. Skryf ‘n epos adres

  2. […] en die girl. Dis ons twee daar agter, Ricky. Ja, jy weet mos! Holnaaiers, of hoe’t jy nou weer gesê? Ons drie is jou grootste Fans, ou grote! Maar ignoreer die Ex. Hy is net nog hier in die […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

