Van ons drie is ek die GROOTSTE Ricky Louw Fan!

Hier is ek, Ricky. Kom kuier hier by Hartebees, dalk sien jy my! EK dra die blou bikini, maar ook ‘n rooie. EK wys dit jou volgende week, as die son skyn!

'n Ricky Fan in Bikini op die Dam

Lekker droom, ou grote! Ons is volgende naweek weer terug, met nog fotos, openbaringe en algemene kak praat. Dalk vind ons nie net nog groter dose as Ricky nie, maar ook van Ricky se uitstekende goeie dinge.

Lekker week, al 1 491 lesers sedert Vrydag! Dit gaan klopdisselboom.

Leave a Reply

