Ricky Louw, jou fanbase groei, ou grote!!

Ricky Louw se Fans

11 Comments »

  1. Illana said

    Riekels kom terug na die bos.
    Ek jeuk en drup (al)weer.

  2. Illana said

    totally submissive and fully compliant, i am to be addressed at all times as ‘cunt’.. my sexual compulsions are driven by an ingrained need to submit. my back door has been opened and stretched. i willingly acquiesce to objectification, anal use, oral use, breast bondage, nipple torture, use of chastity devices, collar and leash, handcuffs, shackles, depilation, shaving, discipline, spanking, caning, humiliation and enemas. i may be contacted at: Po.Box_69@yahoo.com.au

  3. Illana said

    As julle my soek, ek tos nou innie dam rond.

    Ek kyk vir julle
    Toedels

  4. Illana said

    Riekels ek bid nog al die pad vir jou.
    Toedels

  5. Illana said

    Wat is moontlikheid dat my foto langs Riekels s’n opgesit kan word. Groot asseblief.

    My unieke fanbase strek van hier en eindig in die UAE. Ek tos nou weer innie bos, soos altyd. If you know what I mean.😉
    Toedels

  6. Illana said

    Wat is moontlikheid dat my foto langs Riekels s’n opgesit kan word. Julle boys gaan groot, dis waaroor ek so opgewonde raak. Groot asseblief. My verloofde sal dit ook bigtime smaak. Met kersfees so naby, wil ek met Riekels vrede maak.

    My unieke fanbase strek van hier en eindig in die UAE. Ek tos nou weer innie bos, soos altyd. If you know what I mean.😉
    Toedels

  7. Illana said

    BF soen my nie meer nie.
    Toedels

  8. Lollie said

    Julle is skerp!😉
    Is RL se gesig nou soort van permanent daar opgesit?
    Gaan julle nog foudies van RL post?
    Weet julle dalk wie op daai boskakker blog so aanmekaar sit en teem?
    Wat ‘n uitgerafelde sperm wesie sit daar en tik?!?
    Miskien ‘n skoolkind, ek weet ook nie.

  9. .
    Baie snaaks!

  10. skapie said

    Support julle nog vir Botha? Hoop nie so nie. Nog so paar slapies dan gaan die heupies swaai.
    Toedels
    skapie

  11. Johnny Bravo said

    Griffel se fansite vroeg in 2009 die deure oop fokkin gooi?
    Eisj my bru, hy het baie tantrums gegooi op die internet. Het Ricky se antie geweet van sy double life? Het Ricky en die space cadet se vriendskap sy fokkin gat gesien?
    Griffel is ook soos Ricky deesdae, nogal skaars. Griffel is nog vis nog vlees. Wat ‘n dooslike ding is ‘n afrikaner wat in ingels fokkin leef. Jinne man, Griffel wil vir space cadet leer om in ingils te vloek. Weet Griffel se ingelse antie van sy moves?
    Geniet die vakansie.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

